Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zondag 30 mei 2010

Stempel schoonmaakdoekjesbewaardoosje

Ik maak mn stempels altijd schoon met de snoetenpoetsers van de Aldi.
Maar omdat de verpakking na een tijdje niet goed meer sluit ging ik op zoek naar een bewaardoosje. Ik heb dit doosje gevonden bij de Zeeman.
Er zaten kinderknutselspulletjes in, deze heb ik aan mn dochtertje gegeven en nu bewaar ik de lotiondoekjes daar dus in. Werkt veel makkelijker. Ook als ik maar een klein stukje van het doekje heb gebruikt, dan vouw ik hem weer mooi op en doe hem in het doosjes. Het sluit goed af.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Sylvia.
    Zowel mama als dochter zijn blij ;)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een geweldige tip en.....ziet er heel leuk uit!!!!

    Dankje Sylvia

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen