Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


dinsdag 19 oktober 2010

Kerstkaart met stempel achtergrond

Daar ben ik weer eens met een nieuwe kaart.
Ik heb eerst een witte aquarelkaart genomen, hier 2 x het huisje (van marianne design) op gestempeld en ingekleurd met Distress inkt. Toen het droog was heb ik hem in een cuttelbug folder gelegd en door mn stans machine heen gedraaid. Dit was best wel ENG, want het was een gok of het zou lukken. En jaaa het is precies zo geworden als ik wou, want nu is het net of het sneeuwt OP de kaart.
Wacht hier zie je het nog beter:

Toen op een vierkanten witte kaart geplakt die aan de voorkant iets naar voren is gevouwen.
Versierd met kant en 3D.

5 opmerkingen:

  1. Hij blijft leuk om te zien haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Sylvia,mooi gedaan zeg die stempels.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig kerstkaartje Sylvia. Leuk!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje sylvia, weer eens wat anders als rood of groen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goh wat mooi zeg
    inderdaad het lijkt net of het sneeuwt

    liefs jaicnta

    BeantwoordenVerwijderen