Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zondag 13 maart 2011

Boek kaart gemaakt

Vandaag een boek kaart gemaakt:


Het idee zag ik op de site van Tina  http://tina46klix.blogspot.com/2010/12/mag-buchkarte.html
Er staat ook maten bij. Deze heb ik zelf iets verkleind zodat ze beter op een A4 passen. Ja ik ben nu eenmaal een ""zuinige Hollander"".
Ik gebruik karton van 12,5 x 20 cm ( 2 x) en 14,5 x 20 cm ( 2x).
Deze stukken karton ga je rillen om de 2 cm. En dan zet je het boek ZO in elkaar:
Dan een boek flap erom en deze ga je leuk versieren.
Je kunt er nog een verrassing in doen. In dit geval theezakjes.

7 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie kaart en super de uitleg. Zo durf ik het ook wel aan om het eens te proberen.

    Groet, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moet zeggen erg leuk kaartje weer
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sylvia,
    goed idee om de kaart kleiner te maken,
    ik vind het een mooie kaart geworden,
    ik heb de kaart ook gemaakt vond het lijmen wel eventjes een werkje,
    maar mijn komplimenten!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo zuinige Hollander,
    Dit boekje heb ik al bij meerdere mensen zien staan en het lijkt me echt een uitdaging om zo iets te maken. Het is je gelukt Sylvia om er iets MOOIS van te maken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Sylvia,wat schitterend gemaakt.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Lief die plaatjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen