Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


dinsdag 3 mei 2011

Moederdag kaart

Voor mijn moeder deze kaart gemaakt:


Het patroon voor deze leuke kaart had ik hier vandaan: http://ge-we.blogspot.com/2011/04/vouwkaart-met-patroon.html

Ik heb creatable LR0155 van Marianne design gebruikt en in de gaatjes een randje gehaakt.
De bloemen heb ik als volgt gemaakt:
leg katoendraad onder de bloemstans, met een haaknaald haal je een lusje naar boven, zo doe je dat met alle bloemblaadjes.

Omdraaien en per bloem een gluedot plakken of plakband.
Het is een geduld werkje maar het resultaat is erg leuk.
Daarna lint erdoor.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Sylvia. Hier ga je a.s. zondag vast en zeker mee scoren.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat een leuke kaart daar zal je moeder best heel blij mee wezen straks. Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sylvia,
    Wat een SCHITTERENDE kaart heb jij gemaakt voor je moeder en daar zal ze vast wel blij mee zijn. En het haakwerk is heel erg GAAF.
    Nog een vraagje.......hoe krijg jij je kaart zo mooi roze op de foto? Bij mij wil dat namelijk niet lukken en mijn kaart is naar het lijkt net zo roze als die van jou.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sylvia,
    wat een gave kaart,
    leuk idee om zo een randje te haken in dat ponsrandje!
    Mijn komplimenten!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen