Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zondag 24 juni 2012

Werken met Perkament

Ik was aan het opruimen en kwam mn oude metalen mallen weer tegen.
Ook vond ik perkament papier en dat is heel leuk om samen mee te werken.


En kennen jullie Lacing nog?
Je legt perkament op een soort raster en dan maak je allerlei bolletjes.
Daarna heb ik een metalen embossingmal onder
het perkament gelegd en dan ga je embossen.
het resultaat is de bovenste kaart
die je ziet.
Groetjes van Sylvia.





3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten hoor Syvia.
    Kom je ook even op mijn blog kijken? Ik geef een Candy weg. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEUK!!

    Bedankt voor de tip en de uitleg.
    Je kaarten zijn erg mooi geworden.
    Vooral de kerstkaart spreekt mij erg aan.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!!! Dingen uit de oude doos, hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen