Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


woensdag 28 januari 2015

Visgraat techniek

Bij de visgraat techniek plak je reepjes karton
op een bepaalde manier op je kaart.
Zie ook mijn You Tube filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=vJHlqwew-s0&list=UU3g5XSU74lw4l5nL8rPtD4g&index=4

Hierbij heb ik een halve kaart beplakt
en daarna versierd met sticker randjes.
Plaatje van Yvonne.
Stickerrandjes van Find it.
Ideaal als je nog restjes karton hebt.

Groetjes van Sylvia Scharp.

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaarten Sylvia. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sylvia,
    Weer een leuk kaartenmaak idee,ik ga het zeker uitproberen en eeer bedankt voor het leuke filmpje,.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen