Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


vrijdag 13 maart 2015

Muziek kaart met filmpje

 
Kaart gemaakt met muziekpapier.
Ik krijg vaak de vraag
hoe ik mijn kaart inkleur bij gebruik na een mal.
Ik heb er even een filmpje van gemaakt:
 
Mal van Marianne Design.
 
TIP:
Als je geen muziekpapier in huis hebt dan kun je via
google zoeken op muziekpapier.
Klik op afbeeldingen en je
ziet het in alle soorten maten.
Kijk ook eens bij de kringloop
voor muziekboeken.
 
Groetjes Sylvia.
 

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuk blog heb jij Sylvia! Via HobbyHandig kom ik hier terecht. Ik heb mijn ogen al uitgekeken. Wauw wat een mooie kaartjes. Ook erg leuk dat je uitleg geeft met bijv. een filmpje :) Ik ga je gezellig volgen!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen