Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


donderdag 5 november 2015

Toverkaart

 
Ik zag een leuke kaart van
Lidy van Binsbergen- van den Berg.
Nieuwsgierig als ik ben gevraagd hoe ze hem gemaakt had.
Met haar uitleg is het me gelukt om hem ook te maken.
Bedankt Lidy.
 
 
Dit is de binnenkant.
Allemaal plaatjes en
papiertjes van Studiolight.
 
En dan nu het TOVER gedeelte.
Als je de binnenkant open klapt
dan krijg je dit:
 
Ik heb de uitleg van Lidy omgezet in een patroon
en met goedkeuring van haar mag ik het hier plaatsen.

De 2 kleine strookjes karton worden tussen het karton door geweven.
ZO krijg je ook het tover effect.

Groetjes van Sylvia.
 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Sylvia en super leuk ook het tover gedeelte. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart ,bedankt voor het patroontje
    ik ga kijken of ik hem ook in elkaar krijg
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Zal het ook es proberen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan Sylvia. Ik heb het even opgeslagen en na 7 nov (Creadag Delft) mag Wim het even uitvogelen. Heel erg bedankt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het delen :-D van de week eens uitproberen. Een vraagje nog de kaart beplak je die met reepjes extra of ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik beplak de kaart met reepjes karton, als je dat bedoelt.

      Verwijderen
  6. Hoi Sylvia,
    Via via kwam ik bij jouw duidelijke beschrijving van deze mooie kaart terecht. Inmiddels heb ik de kaart gemaakt, staat op mijn blog https://mijncreatievewereld-annerieke.blogspot.nl/2018/05/moederdag.html. Dank je wel voor het delen!

    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen