Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


maandag 27 juni 2016

Kerst knuffels

 
Gemaakt met de berenmal.
De kerstmuts mal heb ik gebruikt van de
kerstman mal.
 
 
Hieronder nog even het stans schema voor de knuffel beer.
In bruin horen de knuffel armen nog bij.
De rand en dots van de muts is
gestanst uit een make-up padje
( idee van Marianne Design zelf).
 
Label, klokjes mal en tekst
ook van Marianne Design.
 
Groetjes Sylvia.
 
 

3 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaartjes Sylvia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om de beer een kerstmuts op te zetten. Die ga ik onthouden!
    Ben net volger bij je geworden. Ik viel als een blok voor je panda kaartjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig hoor! Zijn erg leuke mallen!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen